umeå

Emil är i skolan och jag sitter här nyvaken.. fyy vad jag har frusit inatt, förstår inte varför? det är typ 20 grader på rummet, jag lindade in mig i både filt och täcke men fick endå stiga upp och ta på mig mjukisbyxer och tjocktröja, sen när emi for så tog jag även hans täcke och någonstans i dvalan hör jag hur han säger "du kommer ju svettas ihjäl?" men nej då jag vaknade nu med vanlig kroppstemperatur!

Igår var vi förbi min kusin, sen for vi och fikade hos Emils kompis Jenny som fyllde 25, hade köpt en trisslott som det skulle vara vinst på till henne, men jag var lurad.. man borde få en ny när kioskägaren lovat vinst!? Efter det for Emil hem och jag hälsade på Helena aka kakanjaang som bor ett stenkast härirån, väldigt trevligt!

Nu borde jag ta tag i mig själv och äta ngt och sedan vandra ner på stan, köpte föresten en kofta, troser, en mössa & ett par byxer igår, hoppas på mer fynd idag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Saknar dig!!

2008-10-16 @ 14:36:01
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0