När älgen är blå, ja då e ölen kall

För er som inte orkar läsa finns bilder längst ner!

Torsdag
, lanternan väntade, förfest med ew & jojjan, åkte buss med foka foka, sedan bil i 15km/h med pudeln, krutov spelade tills alla jävlar knuffades så dom fick avbryta, hela kvällen var dock en dans på rosor och jag hade hur kul som helst!

Fredag, vaknade med en känsla av att någon stod med ett järnrör och bankade på huvudet, for till stugan och städade lite sen sov jag ett bra tag. Vid halv sex började alla rulla in, sen är ju allt bara en enda röra, säger som en vän vid namn korros, vad hände inte? Helena drog in en okänd hund, kenneth kom förbi, vi badade badtunna/bastade till halv 4, Julia vaknade med ett stort brännsår på höften, denise & erika somnade kl 10 på kvällen, när erika vaknar nästa morgon är både hennes mobil och kamera fulla med vatten och stendöda, (båda var nya), elins hamburgare vart svartare än natten, min cykel stod i skogen, pappa frågade varför grillen var röd (hade visst smält en plastpåse på den, grilltången brann, en rackare dök upp i kanindräkt, stubbdansen uteblev, staffettkubb spelades och sen så tror jag att det dracks en del?

Lördag mådde faktiskt bra, åt frukost med brudarna som sov över sen drog dom iväg med kaninrackaren i spetsen, jag dammsugade alla tusentals popcornkärnor som var överallt sen låg jag i solstolen. Åt middag på frasses och det satt där det skulle sen vart det minigolf där jag förlorade, höll dock humöret upp vilket är en vinst bara det, sen vart det massa prat och skratt hos elin tills hon somnade och vi andra drog oss hemåt.

Söndag Sovmorgon och en god frukost, sen la jag mig i solstolen, vid 4 dök broder upp och vi spelade boul och sen blev det tacos till middag, såg lite fotboll och läste innan jag stupade i säng, tärd efter en helg i festernas tecken.

Måndag ja nu är måndagen här och jag är på jobbet, bor i stugan ett tag framöver och myser med livet!


Ölhävar på lantis



Ja på midsommar vart det in i dimman!


Små nykläckta ankisar i stugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0