morgonmys

steg upp halv åtta i tron på att vi skulle göra grupparbete idag, men pga att många var borta så vart det inte. Så nu sitter jag här tio i nio och har min ensamma mysmorgon. Har ätit gröt med äppelmos och mjölk och nu gnager jag på ett äpple. Rix är på i bakgrunden, erik och mackan är gäster dom är mer speedade än en annan! Dagen består av plugg här hemma sen skulle jag vilja besöka stan, är dock inte säkert att det orkas med, sen ska csn fixas(kan ju vara på tiden), middag med combon i afton och sedan fest med klassen ikväll, kan ju inte klaga på dagen?! Johanna&Lina bor hos maggie här i umeå i helgen (dom vi var med på bali) så igår var jag och frida med dom och det blir fest med dom i helgen! Även nå goa tjejer från skell som kommer och fiestar så bättre kan det knappast bli! Är otroligt taggad på helgen, vad kan egentligen gå fel?

En del ur klassen, som förövrigt är king!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0