flyttfågeln

För första gången i mitt liv är jag superstressad, är inte en person som brukar vara det men nu är det väldigt många bollar i luften, först och främst flytten med allt vad det innebär, packa, fixa el, bredband, nycklar, köpa grejer fixa nya konton osv skulle räcka med det, men medan detta pågår så ska det jobbas, tänkte vara ledig torsdag och fredag denna vecka men det gick bara torsdag och då ska jag även klippa mig och färga håret, kan ju behövas, sen vill jag även festa imorgon, har kanske insett att detta inte kommer att hinnas med?!, jag måste även måla om lite grejer som vi ska ha i lägenheten, så får väl se hur det blir. Sedan är allas våran johanna från halmstad i umeå från och med i morgon och hon är ju ett måste att hinnas med! Men iallafall ska väl allt vara klart på lördag för då går flyttlasset, har gått här hemma ikväll och packat ihop massa saker, känns som man bara ska på semester men nä tydligen inte? Ska iallafall bli super!

Kommentarer
Postat av: Combo

Vi bor brevid en pizzeria anna, ALLT kommer att lösa sig :)

Ses i ume tjejen ;D

2009-08-19 @ 12:53:39
Postat av: Brorsan

Tips från Teneriffa: Andas och ta det lugnt så ordnar det sig, det är så vi löser alla "problem" här nere =P Ses i Ume, kram!

2009-08-21 @ 21:29:41
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0