ta höger sen vänster sen höger igen?

sådär, nu har jag, eller snarare kossan, gynning, spillor och annor kommit mig hem, med hjälp av min resekamrat mattina så har vi tagit oss igenom den 17timmarsbakistågresa genom sverige. Halmstad var underbart, hade vi trott något annat? Snabbt sammanfattat så, bodde vi 7 st i en etta, krossade vi 5 glas, besökte vi tylösand, försökte vi förstå vad den skorrande johanna sa, festade vi i mängder, såg vi (jag) apor, låg vi i buskar, trampade vi i glas, bar vi stråhattar, sov vi i tåg (och även stående(jag)) och allt detta på en helg!


Två taggadetilltusentjejer anlände


Tre taggadetilltusenkillar anlände


Dricka före mat... inte bra fick vi veta..



En tredje taggadtilltusentjej anlände


Två till taggadetilltusenkillar anlände..


.. Med gitarr vilket uppskattades!



Johannas 3 halmstadskompisar kom på besök!


Badade badkar både med och utan vatten


Tylösand besöktes!


Fina hattar blev våra


Att somna överallt är något jag kan, varför inte i en hotellentré med stråhatt på?


Sen såg det ut såhär tills vi var hemma,

Nu ska jag sova massor!


Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahhaha älska livet eller hur!! haha ååh helvete så roligt ! =)))

2009-07-27 @ 17:31:55
URL: http://djolie.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är klockren Anna Gynning (eller vad jag nu ska kalla dig)!!

2009-07-30 @ 19:42:07
URL: http://youspinnmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0