igår slog vi huvudet i baren,

och idag är huvudet trött, meeeen......


Gårkvällen var så jävla rolig, vaaaaaaarför stänger dom kl 2? jag skulle ha kunnat vara där till 4,5,6!!!! Idag hade jag min date med Anders och den var avslappnad och mysig, en kanongubbe är han, precis som min farfar var! Denna kväll bjuder på en lugnare ton än gårdagens, spel och film skulle jag tro!

Bilder från gårdagen kommer kanske upp lite senare, när mina festarkamrater vaknat till liv och skickat bilderna, hade bara 2 st på min kamera.. som vanligt så glöms den bort efter ca en halvtimme och sen ligger den där alldelens bortglömd. Men sista utgången innan resan var kanon!

Kommentarer
Postat av: korros

ja tack för igår ;) deet var king!

2008-12-27 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0