norrländska virrtjejer

Alltså man kan ju börja förstå att man ringt för många gånger till ett  företag när den man ringer till skrattar och säger, "Hej, visst är det Anna och Frida?!" när jag bara har sagt "Hej" hon känner allltså igen våra röster, hon jobbar på ett företag som pratar med olika personer hela dagarna! Jag och Frida har bokat våran resa genom kilroy, och genom en person där som heter Cristin, hon har hjälpt oss med det mesta och varje gång vi haft en fråga så har vi ringt henne, alltså rätt många gånger.. Idag ringde jag dit och skulle prata om/betala försäkringen, blir kopplad till Cristin, "Nämeen heej Anna!" sen skrattar hon gott, för vi är kanske de 2 virrigaste personerna hon haft att göra med, två norrländska tjejer som har alla fråger i världen att ställa, och Cristin hon sitter där i Linköping och svarar snällt, skrattar glatt, och hjälper oss med allt som behövs, hon är en pärla dendär Cristin!

1 vecka kvar till julafton, hoppas inte all snö hinner försvinna det ska vara snö på julen!!!

Kommentarer
Postat av: youknooooowww.

vad vore vi utan Crisitin ;)

2008-12-18 @ 18:15:33
Postat av: Emil

Nästa gång kan ni fråga om den där Cristin känner en Maria som också jobbar i Linköping? Hon bokade jag och Malin med =P

2008-12-19 @ 10:45:18
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0