Julens tider

Kan börja med att säga att Twilight var bra, mycket bra! Lördag morgon var inte lika bra, vaknade med feber som fortsatte stiga tills det landade på 39,1.. Så till sängs har jag legat lördag & söndag. Mår bättre idag, och dum som jag är så for jag iväg till tandläkaren, stan & jobbet.. Känner nu att jag nog borde ha stannat hemma, men är huvudet dumt får kroppen lida!

Ikväll annordnades en biljardturnering hos familjen Marklund, ingen stor sådan 3 deltagare för mammsen kände sig nog redan från början liiite sämre så hon avstod.. hur som helst gick allt som smort och segern hamnade i mina händer.. Mer utförligt kan ni läsa på Emils blogg

Efter det skulle granen pyntas, och när bara några få bollar återstår så känner nog emil på sig att något fattas, för ur sig vräker han "men.. vi har ju glömt ljusen" ja där stod våran gran i all sin glans, nästan färdig.. Men det fixade sig, japp vi fick upp ljusen och nu är den klar!

Nu sitter vi och ser på sunes jul, den där familjen, när ska det sluta vara roligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0