en felringning?

Imorse ringde jag till en vän (kanske inte borde nämna namn, med hänsyn till "mannen" men det var monica) jag slog telefonnummret och väntade på svar:
- Hallå? (låter som en väldigt gammal man)
- Oj, ursäkta, du jag har nog ringt fel!
- Näe det har du inte? (låter lite mer likt henne)
- Va? Har jag inte?
- Nej Anna, det är jag Monica!

Haha hon hade alltså en sådan morgonröst att jag trodde att det var en man jag talade med.
Vissa människor bör man aldrig väcka, eller så borde de förstå sitt eget bästa och slå av mobilen tills dom vaknat till liv!

Till en annan sak, en fundering som jag hade igår... Varför i hela fridens dagar ställer man upp i sanningens ögonblick? Varför avslöjar man sina innersta hemligheter inför sin familj och svenska folket? Oftast slutar ju dom som är med innan dom tagit hem ngn stor kosing också så det enda dom har gjort är att berätta sina sanningar utan att få så mkt tillbaka, så varfööör? Annars måste jag ju erkänna att det är kul att kolla på, kul att få reda på andras hemligheter och kul att se hur dom sjunker längre och längre ner i stolen, och hur familjen får tyngre och tyngre huvuden. Det är ju kul att andra är med, men själv skulle jag aldrig sätta mig i dendär gula stolen.


Kommentarer
Postat av: fifan

DET BORDE VARA STRAFFBART ATT RINGA TILL FOLK PÅ MORGONEN!

2008-11-24 @ 16:55:49
Postat av: Fiffi

lite mycke hemligheteer ;) ?

2008-11-24 @ 18:24:14
Postat av: Emmawihlborg

hahaha alltså vem är så dum att man ställer upp i ett sådant program? Ofta får de ju gå hem tomhänta och då har de både skämt ut sig själva + inte blivit ett öre rikare !

2008-11-24 @ 23:57:25
URL: http://emmaawihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0