Har du,

också tänkt ibland att ingenting spelar någon roll, och att imorgon är en annan dag?

Idag är en sån där dag då jag skulle kunna sova bort hela dagen, kroppen känns bara allmänt seg & ute är det gråare än gråast. Jag fick mig iaf upp och det enda nyttiga jag har gjort sedan dess är att dammsuga, annars har jag bara suttit här. nerhasad i stolen och lyssnat på jullåtar, julstämningen kommer sakta smygandes!

Jag har iaf tänkt att få på mig nå kläder nu, sen kanske ut och gå? Sen är det ju madagaskar på tv, mysfilm! Ikväll blir det ännu en slapparkväll med bruudsen!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag kan komma och göra ingenting med dig. Jag hade också en sån där dag igår. en skitdag=)

2008-11-16 @ 11:59:05
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0