jag är inget geni

Igår var vi hos Elin och spelade familjegeni, rutersju & finns i sjön. Jag vann inte i något, men huvudsaken är inte att vinna utan att delta?

Efter det så for vi till olles, Elin tog ett vinglas och Monica en drink, jag körde så jag fick sitta och titta på när de andra sörplade. Väldigt lustigt att vara ute nykter, sitter och kollar runt och ser på alla onyktra människor och man ser allt som man annars aldrig tänker på, man ser folk som spiller ut sin öl över hela tröjan men inte bryr sig ett smack, man ser dom som skriker i örat på en annan för att överrösta musiken, man ser dem som dansar utan att det finns ett dansgolv, man ser dem som sitter själva och sjunger med till musiken i högsta tonart, man ser dom som försöker flirta in sig för att få sig en drink & man ser dom som går fram till nån dom aldrig träffat och bara börja prata om allt & inget.. Och det är då det slår mig, det är ju exakt sådär man själv beter sig när man är ute. Någon nykter människa har säkert suttit och kollat på mig när jag har varit onykter, och tänkt alla tankar som jag tänkte igår.

Kommentarer
Postat av: :)

bra analyserat :)

2008-11-16 @ 17:26:01
Postat av: Frida

väldigt nykter kväll :)

2008-11-16 @ 17:47:19
URL: http://fridabystrom.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha ja. då börjar man fundera =)

2008-11-17 @ 13:39:58
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0