Jag blir så arg!!!!!!!!

Satt och läste tidningen igår på jobbet när jag åt middag, sen läser jag en annons med rubriken "Svenska småbarnsföräldrar vet hur jobbigt det kan vara när deras barn tvingas sälja sig till utländska turister." Jag läser hela annonsen och sen vill jag bara kräkas upp min mat. Den handlar inte om att svenska barn blir utsatta men den handlar om övergrepp mot barn i vanliga turistländer som vi svenskar åker till som tex Brasilien & Kambodja, offren är mkt unga, ibland om turisten har speciella önskemål händer det till och med att spädbarn våldtas och sällan eller aldrig anmäls brotten varken på plats eller i Sverige.

Jag skäms, jag skäms så jävla mkt över att vara svensk när man läser sånt där, det är inte bara svenskar som köper barn men 8% av sveriges män har nån gång gjort det och det blir några tusen köpare per år! Svenskar, (oftast män) åker på semester, köper ett litet barn och knullar det som om det vore nån jävla pappdocka? Och svenska poliser och åklagare lägger ner dom få fall som tas upp samtidigt som politiker fortsätter att blunda. Nån måste göra ngt, få bort dom här jävla sexturisterna.


Bilden är inte arrangerad. Fotografen följde de två turisterna
på en strand i Gambia sedan de hämtat varsin ung pojke.
Männens fruar och barn var ovetandes kvar på hotellet.
Foto: Monica Dahlström-Lannes

Kommentarer
Postat av: usch

usch

2008-11-11 @ 19:14:19
Postat av: Jonna

Japp, var 8:e man har nån gång köpt sex.... fyfan.

2008-11-12 @ 21:45:01
URL: http://djolie.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men så jävla äckligt!

2008-11-13 @ 00:34:10
URL: http://jones.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0