sist på John blunds lista..

En myskväll får det bli, eftersom att jag har sovit cirkus 3 & ½ timme inatt, somna på dansgolvet vill man ju inte då är det ju bättre framför tvn!
Hade en sån där kväll igår då jag  vänder och vrider i sängen och hur jag än ligger så blir det aldrig skönt, mage, rygg, sida.. när jag väl hittat ngt som känns någotsånär så blir det för varmt, tar av mig täcket och försöker somna igen, nej då blir det ju för kallt om ett tag.. sen tar fantasin över och jag ligger och grubblar och funderar och vips så har det gått två timmar, sen får jag panik över att väckaren ringer om fyra timmar och då kan jag inte sova för det.. men sen kom han, dendär John

Är nog bra med en myskväll, fastän både jobbfesten och station lockar.. men när en på jobbet säger "va? ska du inte ut, det är ju fredag?, du brukar ju festa då!" så kanske det är dags för flaskan att vila sig ett slag! Får kanske "turen" att vara chaffis åt några arbetskamrater ikväll, vilket kan bli kul, dom är fulla jag är nykter, jag kommer ihåg och inte dom, så på måndag så kan man luta sig tillbaka i stolen och bara flina!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack:)

Svar- Jaha okeej, lycka till :)

2008-11-28 @ 18:07:30
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: F

Heeelt rätt, första gången dom kommer ihåg mera ;)

2008-11-28 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0