feel good

satan så skön kväll! Jag, monica och amanda har varit på edda, simmat 40 längder och sen varit i relaxen, ångbastu, varmbad, kallbad & vanlig bastu, det känns som man har fått en spabehandling, bra känsla för ett billigt pris ;)

Imorgon blir det förmodligen balzac, är så trött just nu så det känns långt borta, men iaf så ska vi ha vin,kex och ost- förfest hos elin med brudarna så det blir nog mysigt, sen mellanfest i någon lokal och sen om man har överlevt tills dess så blir det utgång, och överlever man den kanske det vankas efterfest?



Gårdagens middag,  godaste på länge!


Kommentarer
Postat av: Bror

Jag hörde ett rykte om att det skulle vara 18-årsgräns i bastun. Stämmer det?? Du ringde ju aldrig om spelet, jag hör av mig under dagen.. Kram!

2008-11-07 @ 10:10:56
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åååååååå va gott =)

2008-11-07 @ 19:49:37
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0