Tråkigt med rubrik, roligare med innehåll!

Jobbar heltid i veckan, skönt! På ett sätt gillar jag verkligen att stiga upp kl 6, sover jag för länge får jag alltid ont i huvudet och blir trött hela dagen, men nu när jag lägger mig kring halv 12 och stiger upp 6 så känner jag mig pigg, kring 6 timmars sömn är lagom! En konstig sak är att jag aldrig någonsin har försovit mig? Aldrig till skola eller jobb, visst har det hänt att man snoozat 5 minuter eller stannat hemma första lektionen med mening men aldrig försovit mig på riktigt, men någon gång ska väl även det hända!

För någon kväll sedan satt jag och kollade på youtube på massa gamla serier som man har sett genom tiderna, helt sjukt vad man har följt grejer, rederiet, tre kroner, skilda världar, rena rama rolf, en fyra för tre, skärgårdsdoktorn är väl några serier som jag inte är ensam om att ha följt i yngre dagar?!


Flashbacks någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, flashback här :]

2008-11-04 @ 19:08:53
Postat av: Jonna

hahhahah alltså man nötte dom där typ sen barnsben! helt sjukt! Vi skulle se rederiet för några veckor sen hos hanna, men vi pallade inte för det var så jääävla långtråkigt :O hahaha

2008-11-05 @ 01:18:44
URL: http://jones.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0