aah tjaaa!

Blogg ? inte min grej kanske.. meen va fan jag vet en som är nöjd, jonna! sooom hon har tjatat på att jag ska blogga, och på alex och  på saara, nu har alex startat så jag kan inte vara sämre!

alla bloggar, verkligen alla, säkert för olika saker, endel gillar att skriva av sig, andra vill visa upp sig och endel vill bara vara som alla andra, vem är jag? jag gör det nog för att det kanske är skoj, och är det inte det så blir inte denna blogg långvarig..


men första inlägget, greeat kanske ses vi igen ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Va duktig du är!! jag vet varför du har skaffat blogg. Du har en bästa kompis som bor 70 mil bort som vill veta vad du pysslar med när vi inte pratar! Så de så ;) love u!

2008-10-06 @ 13:54:23
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0