dagen efter kvällen före

Gårdagen var alla tiders, vi slog sönder några timmar hos emma till att börja med innan det var dags för balzac väl där så hade jag vääldigt roligt och när kl var 2 kändes det som jag just hade kommit, men men stegen fick motvilligt dra sig mot utgången och sedan gick vi en vända innan jag cyklade hemmåt.. Väl hemma var magen otroligt sugen på mat, jag hade dock ingen ork till att ställa mig och göra en plakstek så fil blev det som fick mätta magen.. Även Kajsas mage verkade kurra så självklart fick hon också fil, och jag matade henne tills det tog stopp, dock så tror jag att det vart lite väl mkt i den lilla magstackarn för imorse när jag vaknade så låg det en liten spya längst ner i sängen.. det är tacken för att man sitter uppe och matar sin katt på fyllan..






Ikväll blir det hockey med pappa & emil, AIK - Luleå sen skulle jag tippa på att det blir en väldigt lugn hemmakväll, huvudet är nalta trött!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gudomlig kväll <3 Godomlig MATcH :D

2008-10-19 @ 11:30:49
URL: http://fridabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0