grattiis

Carolina Gynning fyller 30 idag läste jag just, haha jasi den kvinnan, jag tycker hon är rolig, eller inte rolig men underhållande och skön på ngt konstigt sätt! Om jag hade hälften av hennes energi så hade jag hunnit mkt på mina dagar, hon verkar ju vara speedad jämt!

men läs hennes bok, egogirl den är lika sjuk som henne! ;)

carolina gynning fyller 30 idag hahaha  jasi denna dam, jag tycker hon är rolig.. inte rolig men, ja underhållande och skön! finns mkt fördomar mot henne men jag tycker man ska tare med en nypa salt, som hon gör med allt!    och läs hennes bok, den är lika sjuk som henne! ;)



Ngt mer som är sjukt är hur ens hår kan förändras under natten, jag lägger mig, sover, vaknar och då står allt åt alla håll, jag fattar inte ? det är som att jag åker berg & dalbana, rockar och cyklar i blåst under natten, och inte går det att få ner på morgonen heller!
  

Kommentarer
Postat av: Emmawihlborg

HAHAHA anna, platt hår helt seriöst! så lustigt

2008-10-06 @ 15:18:07
Postat av: diana

vem är det? :)

2008-10-06 @ 16:31:33
Postat av: Jonna

hahah va söt du är:D så blir mitt också om ja duschar på kvällen :P de går inte att göra nått åt haha. ser helt fuckat ut=P

2008-10-06 @ 20:58:07
URL: http://djolie.blogg.se/
Postat av: Emil

Det är ju bra att du berättar för bror din att du skaffat blogg =P

2008-10-06 @ 21:28:47
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Frida

Väldigt fint hår du ;)

2008-10-07 @ 10:44:33
URL: http://fridabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0