hatar rubriker

Ikväll har jag och monkitonk tagit oss till simhallen och simmat några längder, vi sysslar med det ibland jag och min bruna vän! Vi tar våra armtag och skjuter ifrån med benen samtidigt som man drömmer sig bort att man är en elitsimmare med muskler av sten, drömmen bryts dock oftast av vattenstänk från dem som på riktigt* simtränar i banan bredvid och varvar oss flera gånger om... och då blir vi less och sätter oss i bastun..

* På riktigt innefattar, badmössa, simglasögon, riktiga muskler & tider på under halvminuten

Edda


Ngt annat som jag har gjort idag är att jag har varit privatchaffis åt farmora, hon är gammal, jag är ung = att jag kör och hon åker! Vi for till farfars grav och tände ljus sen for vi och handlade, köpte varsin trisslott vilket resulterade i att jag vann 50 kr och hon 25, just då kändes det som 50 000 och 25 000 bara för att man aldrig vinner på triss.. men som sagt 50 & 25 inga nollor bakom...


Farfar


Hahaha förlåt emma men jag måste bara få lägga in denhär!
Emmas parkering, det roliga är att emma själv var rätt nöjd över den "kanske lite snett men det funkar ju"  citerat av henne efter att hon kollat runt lite!


Kommentarer
Postat av: Jonna

ååååååå va kul att du bloggar =) jag tycker du ska raka av dig håret=) de skulle va mysigt. du skulle passa i de å;)

2008-10-08 @ 11:30:16
URL: http://djolie.blogg.se/
Postat av: emmawihlborg

HAHAHa oj sate så snett!Vad är det för kass typ som har parkerat egentligen?!



ps: du glömde ju nämna att den andra parkeringen vart prima?;)

2008-10-08 @ 15:26:50
URL: http://emmaawihlborg.blogg.se/
Postat av: korrsan

oj har du börjat blogga annis :D hahahahaha "jag och min bruna vän", blir att fortsätta läsa

2008-10-08 @ 15:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0