inköp & filmkväll

Idag har jag varit på stan i stort sett hela dagen, det som köptes var en väst, en t-shirt, refillkort, pincett, iste & en kaka (till amanda) :) känns skönt att jag har hittat ngt att ha på mig imorgon, skönt även att jag kommer att ha jeans, är så satans kallt nu så leggings eller strumpbraller vore döden!

Kvällen ska spenderas hos ida, dock ska amanda på hockey och monica jobbar så vi kommer inte att komma igång med våra filmer fören tiosnåret, vi har planerat att se wallander - blodspår (blodsbands,sorry) & linas kvällsbok, haha den är så jävla pinsam/roliig! NU MÅSTE DET FAN HÄNDA NGT INNAN JAG VISSNAR OCH DÖÖÖR, HÄR VILAR LINA BERGLUND MED MÖDOMEN I BEHÅLL.

Vi hade även tänkt se tomten är far till alla barnen -klassiker, men jag vet inte om det vart?! Kvällen verkar hur som helst bli lång, men jag har inte så mkt för mig imorgon på dagen, ska bara skjutsa alex till flyget vid 12 annars ska jag nog vila och peppa inför kvällen!



Trassligare julafton får man ju leta efter!

Kommentarer
Postat av: Ida

Inte blodspår utan blodsband, haha sööt :)

2008-10-30 @ 18:08:24
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: Frida

Favorit fiiilm <3

2008-10-30 @ 23:15:44
URL: http://fridabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0