söndag

den 12 oktober och min morfar fyller år, grattis!

Större delen av dagen har därför spenderats hos honom, där smörgåstårta har slunkit ner.. (fyfan vad goda stigs gör!!!)
Jag var också det enda barnbarnet som var med eftersom min bror och min kusse numera är bosatta i Umeå.. Detta gjorde att jag spatserade runt för mig själv ett tag eftersom att jag inte var så aktiv i allas samtal.. Jag stannade upp och kollade på några foton som morfar har på oss när vi var små och jag kan inte fatta hur mamma och pappa tänkte när vi tog dom där korten?  Emil, min bror är finklädd , han står upp, finkammad och rakryggad, och väger ungefär som ett vanligt barn i hans ålder.. Jag däremot sitter nerhasad i en stol, iförd ngt som mest liknar en pyjamas, med en liten rosett på huvudet, skelögd & ser ut att väga ca 70 kg (vilket är ganska mkt för ett barn på typ 2 år) Jag menar, snälla föräldrar titta på era barn innan ni tar kort, och innan ni börjar ge ut dom till mor&farföräldrar!

 
Ursäkta kvallan, tagit på ett kort med en mobilkamera..

Kommentarer
Postat av: partykatten

oja!! igår vare så hur länge som helst också ;S

2008-10-13 @ 07:19:20
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: Emmawihlborg

Hahaha du var ju förbannat söt Anna!=)

2008-10-13 @ 09:15:21
URL: http://emmaawihlborg.blogg.se/
Postat av: Frida

En riktig liten knubbis det där ;)

2008-10-13 @ 10:53:35
URL: http://fridabystrom.blogg.se/
Postat av: Emil

Haha oväntat att du inte orkade sitta och lyssna på alla "vuxna" och deras "intressanta" samtalsämnen =P Vad ska vi säga om kortet då? Ja jag ser iaf sjukt lillgammal ut, mitt huvud ser fruktansvärt stort ut i förhållande till kroppen. Jag ser också ut som någon blandning mellan engelsk skolpojke och hitlerjugend.



Om jag ska säga några ord om dig så vet jag inte riktigt vart jag ska börja =P Till ditt försvar kan jag dra att du inte är mycket mer än 1 år på bilden och nog inte hade så mycket att säga till om. Tofsen i håret och den spräckliga pyjamsen vet jag inte riktigt hur man ska kunna försvara, vi får alla tänka på att året var 1990 och det som var snyggt då inte alls är snyggt idag. Pyjamsklänningen ser ut som ett tyg man skulle kunna klä in stolsdynor med. Sen måste jag också skriva att jag glömt bort att du såg så fet ut när du var liten =P Herregud, nästan tur att du blev kräsen i maten senare ;)

2008-10-13 @ 11:12:44
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0