tjugoåttonde i tionde tvåtusenåtta

Igår fördrev jag kvällen med en trio härliga tjejer, amanda, ida och monica först rullade wallanders jokern på tv, och den var bra, hade tydligen sett den förut men det hade jag inget minne av, som alltid när jag sett filmer, dom försvinner från mitt minne efter en vecka sen kan jag se dem igen, bra grej då kan jag se filmer om och om igen utan att bli less ;)


En blandad kompott med bilder av den härlga trion med vissa inslag av mig

När filmen rullat klart på rutan så drog vi oss ut i mörkret.. Vi vet föresten vart nattugglan bor nu.. Ni vet surtanten från youtube..

Hon var efter oss igår, eller iaf ngn som var hemskt lik...

Kommentarer
Postat av: bYSIG

klockan är nu 02.03

VEM FAN PLINGAR PÅ DÖRREN NU??

HAR NI HÖRT ATT JAG ÄR FÖRBANNNNNAAAAAAAAAAAAAAAD

FÖRBANNNNAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-28 @ 20:15:29
Postat av: ida

Asså den där tanten skrämde mig så jag fick motion så det räckte. Huvva, vov vem fan är det som är ute och plingar nu!?!

Tack för en roligt kväll :)

2008-10-28 @ 21:13:30
URL: http://idaaaheed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0