tillbaka

till verkligeheten igen. Samma känsla varje måndag, känns som man vaknar upp ur helgen och måste börja leva igen, måste vakna i tid, måste gå till skolan, måste diska och måste ta tag i saker som man aldrig gör på helgen. Nu är iallafall det jobbiga med måndagen avklarat och tomtegröt ligger som en boll i min mage. Snart kommer Emil & Linn hit på ett "försenatfödelsedagsfika" och jag har varit duktig och varit på ica och handlat fika, orkar inte baka, har gjort det en gång i helgen det räcker! Ja kan ju nämna helgen, fredagen var det tenta som ingen verkar veta hur det gått på för att frågorna var konstiga, sen var det tentafest och istället för att gå ut så gick jag frida mia och axel till mia och åt upp hela hennes frys sen sov vi alla där. Vaknade där på lördagmorgon, for och hjälpte till och städade lokalen, åt på frasses sen for jag hem och la mig i ett varmt bad. Jag och monica började se oc och senare på kvällen kom mia och sofie och gjorde oss sällskap, spelade spel, gjorde kladdkaka och såg mer oc. Söndagdag spenderdes även den framför oc (varför fastnar man jämt i serier?!), åt tacogratäng till middag sen på kvällen väntde bio med ett skönt gäng. Kom hem vid 9 såg reprisen av ensam mamma söker (är ett måste att se på söndagar) sen såg jag lite av svenska hollywoodfruar, helt pantade kvinnor. Sen sov jag många timmar! Idag har det varit skola hela dagen och nu har jag lyssnat på massa gammal musik som har gjort att jag tänker tillbaka på massa minnen, ni vet som det kan bli ibland och det är då som man saknar personer som mest.

Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig!

2009-10-05 @ 22:20:09
Postat av: Anonym

jag saknar dig!

2009-10-05 @ 22:21:00
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: håbbb

ses imorrrrnnnnnnnnnnnn :DD

2009-10-09 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0