bara dagar kvar

till först tentan, även till första tentafesten vilket kan få mig på bättre humör! Nä men denna vecka består av plugg plugg och plugg, har 3 hemstudiedagar nu så ska försöka få in allt! Inte ens på födelsedagen får man stå över plugget. Hade första redovisningen idag, lika nervöst som vanligt vad har jag för problem med att prata inför folk?! Dog inte iaf. I fredags var det fest, nh som lockade. Sedan har amanda varit här, spelade galenpanna och hade annat skoj för oss i lördags med hon monkan och frida. Igår kom mina föräldrar, efterlängtade! Mat hade de med sig också (även det efterlängtat) åt fruktansvärt god mat på resturang med dom + emil & linn sedan på kvällen blev det ensam mamma söker med monkan och amanda. Idag har vi som sagt haft redovisning hela dagen, skönt att det är över. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen sedan kommer mia och då ska vi plugga!

Med siktet inställt på fredagkväll så blickar vi framåt & taggar en förhoppningsvis klarad tenta och en tentafest på det!


Kommentarer
Postat av: Jonna

fyfan vilken bild!! haha

2009-09-28 @ 18:41:41
URL: http://joneees.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till och du grattis vännen. Fan så länge sen det var jag såg dig, jag saknar er :)

2009-09-29 @ 09:27:26
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: Lina Jacobsson

GRATTIS söta du!!

Lycka till med pluggandet!!

btw, jag är likadan när det gäller redovisningar :P

2009-09-29 @ 18:26:49
URL: http://youspinnmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0