snorjävulen

Har legat död ett tag i sängen men nu känns det bättre! Snoret har runnit som mjölk rinner ur kors spenar, hur kan man ha så mycket snor? Äckligt. Och det riktigt jobbiga är att man måste oroa sig hela tiden tex i skolan att man ska nysa och sen ska det flyga all over.. så skönt att jag varit ledig idag iaf! Imorgon går jag dock 8-16 känns lagomt skoj, sen på kvällen ska vi åka flotte över världens minsta "sjö", om vi nu ens har en flotte? Nu ska det läsas lite innan ögonen slår igen, jag tänkte bli frisk och redo för fest! Sov gott allesammans. Ägnar en tanke åt mina älskade i skell, saknar er!

its hard to be a rock n roller

Kommentarer
Postat av: RocknrååålllaaJoooojjjjjjiiiiZZZ

Mitt snor rinner också, vet inte vad jag ska ta mig till. Är så ovan att det rinner ur min snelagda näsa. Är ju aldrig förkyld ! Vi saknar dig här i Skell med. Jag kommer till Umeå den 25e igen, se till att ha en ledig stund den helgen.

2009-09-10 @ 11:27:03
URL: http://johannarisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0