Poker face

Kan ju säga att pokern gick sådär för min del, bättre för Julia.. Men trevligt var det!


Endel av er kanske kommer ihåg det här inlägget: http://annaamarklund.blogg.se/2008/october/sluta-aldrig-forvanas.html#comment min date med Anders som jag vann! Den är inte tagen ännu men idag ringde han mig och kollade när jag har tid, så jag är iaf inte bortglömd och snart ska det fikas så det står härliga till!
Första advent nu, shit vad tiden går snabbt helt sinnes! Men fortsätter det snöa på detta vis så får ju båda skidorna & skotern glida runt lite innan jag far, sån tur ska man väl dock inte ha imorgon är det väl slask.
Nu ska jag snart återgå till wallander, trevlig kväll & god första advent (säger man så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0