Breathing your love

Jag har haft Darin feat Kat Delunas låt breathing you love på hjärnan hur länge som helst nu! Haha att Darin skulle göra en bra låt var oväntat, dock ser han fortfarande ut som en liten kille i videon när han försöker se sexig ut, känns som han aldrig kommer att komma sig ur den där pojkbandslooken..

Vaknade med tandvärk idag igen, visdomstanden spökade, nu var jag less så 20 över 9 ringde jag till tandläkaren jag tänkte att jag aldrig skulle få en tid före jul iaf, men jag fick komma kl 10 idag så det var bara att ta på sig kläder och dra iväg. Visade sig att jag hade en inflamation så tydligen inte så konstigt att jag hade haft ont, så nu har jag köpt ngn specialgrej och nå gel som ska hjälpa och gör det inte det så kanske en pencilinkur står på tur vilket jag gärna skulle slippa när det vankas så mkt fest framöver!

Och bara så ni vet, inflamationen beror inte på dåligt borstande för jag missar aldrig att borsta tänderna, jag gör det minst två gånger per dag och har aldrig haft ett hål, så tro inte att Karius och Baktus har bosatt sig i min mun ;)
Men borstningen verkar ju förgäves för tanden ger sig inte!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

imflamation anna

2008-12-19 @ 01:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0