i-landsproblem?

 Ungefär så känns det nu!
Hatar att vara snorig & ha ont i halsen!
Det blir inte bättre av att jag har jobbat ute ikväll heller, snön öste ner och mina tår var som 10 st isklabbar. Ja barnen i Afrika har det värre och detta är väl ett i-landsproblem men jag frööööööös & hade ont. Allt löste sig dock efter en varm dusch och lite nudlar!
Fick även höra av korre att lucia är kl 18 på lördag? vi som skulle vaka från fredagens fest till lördagsmorgonens lucia. Det blir nog inge vakande, blir hem och sussa sen till kyrkan på lördagaftonen då, hade varit mysigare på morgonen men nu är det ju verkligen inte jag som bestämmer det.. Vem bestämmer det? Vilken tid lucia ska vara, ska prata ett par väl valda ord med den karln till nästa år så vi kan få våran festvaka nått år iaf!

När jag skrev i-landsproblem där uppe så kom jag och tänka på ett youtubeklipp med Alex schulman, man ska inte skratta... men lite kul är det.. pyttelite..

Som sagt man ska inte skämta om sådant... pyttelitekul.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag fullkomligt ÄLSKAR sånna där mornar..

2008-12-08 @ 22:07:42
URL: http://fridabystrom.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahahah men anna . de var faktikst lite pyttelitekul.

2008-12-08 @ 22:41:17
URL: http://djolie.blogg.se/
Postat av: Ida

Krya på dig :) vi borde ses snart :)

2008-12-09 @ 18:42:02
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: ja, det känns skit bra/kul :D

2008-12-09 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0