Twilight

Ikväll blir det bio, twilight står på schemat.. Jag undrar om den verkligen är så bra som alla säger? Det är egentligen inte min typ av film tror jag, men alla verkar ju ändå gilla den, får väl se efter kvällen vad jag tyckte om den!

Gick in till stan idag, vore bra om sandgubbarna kunde sanda vägarna lite mer så man inte behöver göra en parad vart tredje steg, väl i stan så klippte jag mig, fick ett glas vitt vin av frisören, snällt! Sen köpte jag en julklapp till lillajulafton som jag Alex, Jonna & Sara ska ha på måndagkväll. Hade lilla julafton med ett annat gäng igår, som innefattade pepparkakshusbygge, tärningslek, julklappar, och film, väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0