mot alla principer att nicka till i kyrkan?

Enligt pensionärerna iaf... Var på lucia ikväll, före själva tåget så spelade en orkester, och spelade, och spelade.. Jätteduktiga, men väldigt många låtar eller vad det nu kallas, jag kollade runt och var tredje pensionär satt och nickade haha det är så himla kul att sitta och titta på folk som kämpar med att hålla uppe sina ögon, man ser hur ögonen så gärna vill slå igen men man kan ju inte sitta och sova i kyrkan därför stretar dem emot, endel gick det bättre för, andra gick det lite sämre för, men dom vaknade iaf när själva luciatåget kom in!

Efter lucian bar det av mot alex där hon och sara var, vi byltade på oss massa kläder och for till vitbergsbacken och åkte madrass, efter det vart det fika och scrubs, då jag som vanligt somnade..
Gårkvällen på Balzac var absolut skoj och när det väl var hemgång så var jag så fruktansvärt sugen på en subwaymacka, och nu när subway äntligen har öppet till 3 på helgerna så la jag av raka spåret dit, till min besvikelse får jag se att det är stängt pga inventering, yeah right hörde idag att subway hade personalfest igår......................

Hittade 3 bilder på min kamera idag, det var tydligen det jag fick med av kvällen:



Kommentarer
Postat av: ew

Så fin du var Anna, har du klippt dig eller hade du uppsatt hår? :)

2008-12-14 @ 15:40:53
Postat av: Jonna

jo, du var skit snygg anna!!

2008-12-15 @ 01:56:16
URL: http://jones.devote.se
Postat av: Jonna

jo, du var skitsnygg anna!!

2008-12-15 @ 01:56:33
URL: http://jones.devote.se
Postat av: 3lin

Hahhaa, ett stort tecken att du var för full lilla anna, bara 3 bilder ;D

2008-12-15 @ 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0