visdom


Här kommer jag med smärta, sa visdomstanden och klämde sig fram där det egentligen inte fanns någon plats.

Sitter just nu med världens tandvärk. Det är dendär rackarns visdomstanden, min tredje. Dom andra två har dock varit smärtfria men denhär den verkar ha gett sig den på att jag ska förstå att den är på väg, och som jag har förstått. Jag förstår små barn som grinar och är jobbiga när dom får tänder, jag vill också gråta som ett litet barn just nu!

En bra sak är dock att jag funnit en nyårsklänning, på rea!!!!
En sämre sak är dock att jag varken funnit morgondagens kläder, julaftonens kläder eller annandagens kläder..
Blir alltså någon till timme på stan imorgon, jag som var så glad över att jag gjort klart alla julklappar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte alla visdomständer än :O

HAHA så liten

2008-12-11 @ 22:26:19
Postat av: Anonym

inte alla visdomständer än :O

HAHA så liten

2008-12-11 @ 22:26:32
Postat av: ew

haha jag vet hur det känns! Jag måste ju operera bort mina 2 visdomständer som har fastnat och inte kommer att kunna växa upp! Jag gruuuvar mig för smärtan efter ingreppet. Måste du också genomlida det?:S

2008-12-13 @ 00:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0