ikväll kör vi soul,

Idag cyklade jag till stan, observera cyklade! Vilket jävla sluskväder, jag byltade på med hela regnstället, mössa och tjockvantarna men redan utanför dörren så ångrade jag mig om att cykla, men jag hade bestämt mig och det skulle bli den enda motion jag skulle få idag, så jag hoppade upp på hojen och drog mig i väg. Drygt en timma senare var jag hemma igen, blöt & kall, det är nu man längtar till en semester i värmen!!

Ikväll blir det en lugn kväll, ska spana på idol och äta gott!

Soultema ikväll, kan ju bli riktigt bra!

Kevin Borg - Signed, sealed, delivered,  Stevie Wonder

Robin Ericsson - Reach out I´ll be there,   Four Tops

Robin Bengtsson - (Sittin on) The dock of the bay,   Otis Redding

Johan Palm - You can´t hurry love,   The Supremes

Alice Svensson - I say a little prayer,   Aretha Franklin 

Anna Bergendahl - Bleeding love,   Leona Lewis

Sen är det visst duetter också,

Robin Bengtsson/Alice Svensson
You´re the one that I want,  John Travolta & Olivia Newton-John

Johan Palm/Robin Ericsson
We built this city,  Starship

Kevin Borg/Anna Bergendahl
(I´ve Had) The time of my life,  Bill Medley & Jennifer Warners

Varför bölar Anna i varje program?
Hänger hon löst så gråter hon, sitter hon säkert så gråter hon?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bölanna

2008-11-14 @ 21:15:43
Postat av: Ida

Det sög att robin E fick lämna, vill typ sluta se nu!

2008-11-15 @ 10:58:42
URL: http://idaaaheed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0