funderingarna avlöser varandra.

Jag är 19 år. 19 år av mitt liv har redan gått, till vad? vad har jag gjort? 12 års skola.. sen då? två resor till thailand, en till grekland och en till turkiet.. mer? Tagit moppekörkort, skoterkörkort & bilkörkort och sen? Sprungit på fester, maskerader & uteställen.. och mer? kommit ut i jobblivet och känt på hur det är att jobba 100 timmar på 2 veckor.. och sen?

Visst jag har klarat av skolan, tagit körkort, åkt utomlands, börjat jobba osv.. Men är det allt? seriöst 19 år!?
Vad händer härnäst i mitt liv?
Jo en resa i Asien som kommer bli en jävla upplevelse, de ska nog ge lite nya perspektiv på livet, sedan en sommar full av jobb, sen blir det väl jobb i norge eller plugg.. Och då kommer nästa fråga, när jag nu ska plugga, vilket år det nu blir så vad? vars? och efter skolan vars ska man flytta? vars ska man jobba?

Just nu skulle jag vilja vara 19 föralltid, eller 20 kanske. Men stanna där ett tag!

Man kanske skulle göra som Gynning, leva livet på ibiza tills man blir typ 26 sen komma hem och vara med i bigbrother vinna massa pengar och sedan bli känd... fast bigbrother har ju slutat gå & stureplan är nog inget för mig..

Livet är en gåta, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Bror

Haha, Elita-läppen ;)

2008-11-26 @ 00:56:44
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Emil

Roligt att du bytte bild men den där är också fin =)

2008-11-26 @ 01:25:37
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu är det allt du som tänker för mycket ;)

2008-11-26 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0