ja, men klä gärna av dig?

Igår så drog jag och pappa oss till edda för att simma & basta, när vi kommer dit ser vi att herrbastun är avstängd. Vi köper då till relaxen där både ångbastu & vanlig bastu är tillgängligt för både män & kvinnor.. När vi sitter i varmpoolen säger pappa (som ser sådär bra) - Anna vad står det på dendär lappen? Jag- Inga badkläder i bastun sitt på din handduk. Just då ska en man gå in i bastun, han tror att jag säger "Inga badkläder i bastun, sitt på din handduk" till honom, och säger därför till mig -Jaha, man får inte ha badkläder på sig där inne? Samtidigt som han drar av sig badshortsen.. Jag: -Öh, jo eller jag menar jag sa inte till dig, eh jag skulle bara säga till min pappa vad det stod på lappen. Innan jag var klar med mitt förklarande så var han inne i bastun, naken, för jag hade ju sagt att man skulle vara det.

Sen idag stod jag & pappa och lagade mat när mamma kommer hem och båda brister ut: MEEEN SE HÄR KOMMER HON, ÄNTLIIIIGEN, SOM VI HAR LÄNGTAAT, ÅH EFTERLÄNGTADE MAMMA! Som att hon hade varit borta hur länge som helst, men vi skojade bara, efter henne kommer en man som varken jag eller pappa hade sett och som ingen av oss känner, han ville köpa havre av oss. Han måste ju ha trott att vi är en helt vrickad familj som skriker och jublar varje gång en familjemedlem kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, roligt inlägg det där :)

2008-11-19 @ 22:41:25
Postat av: Emmawihlborg

hahaha den där mannen på edda ville nog verkligen visa sig näck !

2008-11-20 @ 01:09:07
URL: http://emmaawihlborg.blogg.se/
Postat av: Jonna

hahahaha typiskt elle :D :D

2008-11-22 @ 21:19:36
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0