I'm dreaming of a white christmas

Imorse när jag drog upp rullgardinen så låg det snö på backen!!! Iofs inga mängder, ca 2 cm men endå! Är så himla peppad på snö!!! Jag hoppas att det ska komma mkt innan vi åker, så man hinner köra lite skoter och åka lite slalom innan, för det kommer jag verkligen att sakna! Det är nu jag börjar fatta att vi ska vara borta i nästan fyra månader, ca hela vintern!!! Skönt på ett sätt, men samtidigt så är slutet av vintern så skön, när solen är framme och man sitter i backen med en kopp varm choklad! Jag antar att jag få uppleva det igen dom kommande vintrarna och snart uppleva denna vinter i Asien, som jag tror kommer bli minst lika toppen!

Så i vinter byter jag det här:


Mot det här:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart ska du? Vart du än ska misstänker jag att jag kommer bli avundsjuk =)

2008-11-13 @ 15:30:10
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: BUUUHUUU

vit snö eller vita sandströnder....

hm jag vet inte om jag skulle vara så bekymrad :)

2008-11-13 @ 16:24:49
Postat av: Brorsan

Vart i helsike är skoterkortet taget?? Känns som det är någonstans i Tjärn men jag kan inte riktigt placera det?

2008-11-13 @ 22:12:36
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: youknowwho

Vi kommer att få en sjuhelsickes resa. Tänk vad många vintrar man kommer få här hemma.

NU TAGGAR VI ! :)

2008-11-13 @ 23:08:30
URL: http://fridabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0