bra dagar!

Igår fick jag mig inte ner på stan så snabbt så det vart inget mer inköp än en t-shirt till Emil, han fyller år på onsdag men eftersom han inte är hemma då så fick han sina presenter i Umeå! Vi strosade sedan på stan ett tag innan vi åt pizza och gick på bio, Step Brothers som stundvis var riktigt underhållande, jag tog sedan bussen hem vilket var rena mardrömmen, hon som satt snett framför mig snackade högt i mobilen i en och en halv timme, när hon väl slutat pladdra så tänkte jag, skööönt, men nej då, då startar ett evigt knappande på mobilen som slutar efter ett tag, skööönt, men nej ingen sömn då heller för då tänder hon lampan och kollar tidtabellen, sedan ringer hon från mobilen igen och snackar hela vägen hem.... man kan ju bli irriterad för mindre.

                                    

Denna dag har spenderats på edda med Frida & Johanna, hur skönt som helst, vart dock lite simning och mkt lek men vad gör det ? Ikväll blir det bio igen, Patrik 1,5 som jag har hört ska vara riktigt bra, jag är taggaad!
En väldigt bra sak är att jag och pappa bytte så att jag jobbar imorgon och han på lördag = att jag är ledig lördag, dagen efter feeest! För imorgon äre festardags med stort F, gamgänget ska träffas och godsaker ska hala ner för strupen!

Jag hoppas på 5 av 5 toast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

6 av fem vare jöh :)

2008-10-17 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0