fortfarande fredag

sitter här och trycker en sallad, som jag egentligen skulle ha till middag, men jag var hungrig NU!
kycklingssallad, vart är kycklingen?
och sen behöver jag energi också.. har lovat pappa att ta bort massa lövhögar på gården idag, jag hatar att lova saker för när man gör det så förväntar sig personen man har lovat att man ska göra det, och har man inte gjort det så blir personen besviken.. pappa jag ska inte göra dig besviken jag ska geeenast ut till löven!

sen jag la in domdär bilderna på min morgonfrilla så har jag verkligen försökt undersöka vad som gör att det blir sådär, och nej jonna jag lägger mig inte ens i blött hår? så det är inte anledningen.. jag rör mig inte mkt i sömnen utan vaknar på samma sätt som jag somnat.. detta är en jävla gåta....

dagens friills

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst ska du med ikväll?=D

2008-10-10 @ 16:07:28
URL: http://juliali.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, du får börja göra egna sallader ;)



Kanske mycket vax och annat i håret som gör att det fastnar ? Men faktiskt en gåta, för du rör dig ju inte ur fläcken.

2008-10-10 @ 18:57:58
URL: http://fridabystrom.blogg.se/
Postat av: ida

Konstigt är vad det är. Men jag måste då få säga att den är snygg, rätt cool idag :)

2008-10-11 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0