loerdag

vaknade med världens huvudväärk, och då får man sova! vilket resulterade i att jag steg upp alldelens nyss, men nu mår huvudet bra!

Igår svängde vi runt på bowlingen, vissa bättre än andra utan att namn ska nämnas...


                                     
Efter bowlingen for vi till rebban och skulle se film, vilket slutade som det alltid gör.. 6 av 9 pers somnade, jag var självklart en av dom sex, fattar inte hur man ska klara av att se en film efter kl 11 på kvällen.. helt omöjligt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag säger då det, hur ska det gå med denna sovande bokmalen på resan ;)

2008-10-11 @ 23:54:05
Postat av: Frida

jag säger då det, hur ska det gå med denna sovande bokmalen på resan ;)

2008-10-11 @ 23:54:06
Postat av: ahlbin

ja gillar de där me "anonym" ;)

plus att jag tycker det blev en guld kväll även fast "alla" somnade :P

2008-10-15 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0