det blev en måndagkväll

slutade jobba kl 7, då for jag, monk och amanda på hemmakväll och skulle hyra en film.. inte världens lättaste grej med 3 viljor.. jag var dock helt nedröstad när mina romantiska komedier vart blankt nekade, då gick jag och plockade godis istället.. filmen som de till slut kom överens om (jag hade vid den tidpunkten absolut inget att säga till om) hette Shrooms och den var väl okej.. tror jag ?

Imorgon åker jag en sväng till umeå, närmare sagt ett dygn.. Varför vet jag inte riktigt, men jag ska nog pyssla om min studerande broder och sedan dra en vända på stan när han är i skolan, han kommer även hem i helgen så egentligen är denna tripp lite onödig men jag har inte så mkt för mig så det är väl lika bra att slå ihjäl några timmar där :) Nu låter det ju iofs inte som att jag gillar min broder så mkt, men det gör jag, verkligen och därför ska jag åka 26 mil på ett dygn, bara för att vara en kanonsyster!


Kommentarer
Postat av: hiiiiij

fy fän va du e bra :)

2008-10-14 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0