lillördag

vart visst station igår, hade kanonkul, dock inte lika kul att sitta på jobbet nu efter att ha sovit cirkus 3 timmar men aja smart har man ju aldrig varit. Upptäckte en rolig sak när jag cyklade till förfesten i går, personers reaktioner på en tjej i kort och urringad klänning. Så kort var inte min klänning men som många vet så när man cyklar så åker den upp lite och ja igår var den inte långt över rumpan, började med att jag cyklade förbi ett äldre par, gumman drog efter andan och stirrade som att hon såg något alldelens förfärligt, ja det såg nästan ut som om hon viskade till sin man att vilken oanständig tjej, titta hur ungdomarna klär sig nu för tiden vilket hon iofs kunde ha gjort. Cyklade sedan förbi en mamma med sin dotter och jag kunde mycket väl se hur hon granskade mig upp och ner, tittade sedan på sin dotter och jag kan slå vad om att tanken lät så där ska mamma aldrig låta dig klä dig när du ska ut efter vägarna. Hann inte långt fören en bil saktar in, en mamma med sin son som nästan var i min ålder, hon tittade så mycket att hon höll på stanna bilen, sen kom hon på sig själv och gasade i väg, tänkte säkert att en sån där billigt klädd tjej ska då sonen absolut inte ha umgänge med! Fortsatte färden, mötte ett par i medelåldern, kvinnan drog mannen intill sig och stirrade rakt fram, tittade även på mannen så att han inte skulle kolla för mycket, hennes tanke? sådär såg även jag ut en gång i tiden, undra om han kom ihåg det sen tog hon mannen i handen och snabbade på stegen lite. Sista mötet var en tjej i min ålder, med lika kort klänning, hon log och tänkte nog samma som jag vädret är underbart. kommer bli en kanonfest ikväll! Skönt att möta någon som är lik en själv, inte för att det spelar någon roll hur mycket folk tittar. Men det är konstigt, att en klänning kan skapa sånna reaktioner och tankar (vet dock inte om dom tänkte det där) men av att utläsa ansiktsuttrycken så föll jag inte alla i smaken med min lilla klänning.


Kommentarer
Postat av: Ida

kung!

2009-08-06 @ 19:44:50
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: Alex

hahahaha hur bra som helst! Jag tror bestämt att du var jättesnygg i din lilla klänning!

2009-08-08 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0