Mycket som händer och sker

Kan ju börja med att tala om att kräftskivan som vi hade i lördags var alldelens kanon, den innehöll allt som en kräftskiva ska innehålla (tror jag), nubbe,kräftor,hattar,vin,nubbevisor,tal,ostpaj,dans osv, bättre kräftis har jag inte varit på!

Sen har jag börjat förstå att jag ska flytta? japp, om drygt en vecka blir det flytt till umeå och om ca tre veckor börjar jag skolan, hur sjukt är inte det? Jag som har det så tryggt här hemma och på degermyran?! Men det ska nog ordna sig, jag har ju min lägenhetskompis aka combo monica och sedan min gymnasievän frida, jadå nog blir det 6,5 år i samma klass för oss nog haha! På tal om henne, satt och kolla igenom våra resebilder nu, och det är ju sinnesjukt vad vi varit med om så man förstår inte, men om vi hade kul!!!

Kanske dom två risigaste kortet från våran resa, det ena är taget för ett visumkort, vi hade inte sovit allt för mycket och hade rest i ett x antal timmar. Det andra har vi nog inte sovit allt för mycket på heller, druckit desto mer kan jag tänka mig, man kan ju bara hoppas att vi for hem och sov efter vi tagit det kortet!
Meeen vi ska inte glömma hur underbart vi hade det!


4 månader av glädje!

Kommentarer
Postat av: Frida

VERKLIGEN fyra månader av glädje :)

Nu får vi fortsätta rocka :) Jag är taggad!

2009-08-12 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0