umeå

ja nu är vi hyfsat på plats i lägenheten så det är bara att komma och hälsa på!  På måndag är jag back in school, känns konstigt och bra! Hittar inte riktigt här i umeå än, har till och med lyckats gå fel i vårat eget hus, hamnade i fel trappuppgång. På tal om trappuppgång, vi har 3 björnhundar på första våningen, luktar blöt hund i uppgången + att man får räkna till 3 och löpa när man ska ut eller in, för möter man dom så kan man bli översprungen, inte kul när de verkar väga ca 500 kg var. Sen har vi inte internet än, men förhoppningsvis till veckan.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: RISSSSSSEEE PISSEE RISÈN !!

Alltså jag vet hur det känns att gå fel. Har lyckats gå fel så många gånger att jag skämms. Och då bor jag bara i skellefteå... i ryssland...på moröhöjden... mm... ses I MORGON !!!

2009-08-26 @ 19:40:39
Postat av: Jonna

HAHA så jävla roligt! önskar att ja var där :) pusss vi syns snart !

2009-08-27 @ 09:23:41
URL: http://djolie.blogg.se/
Postat av: Alex

hahahaha så mysigt:) jag kommer och hälsar på om typ 7 veckor=) Kommer en fredag.. är det fest då? :D

2009-08-29 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0