Black and white

blir det att äta snart från pompei efter det väntar inlinesåkning med monica om vädret håller. Helgen har bjudit på 2dagarsfest, konstigt, jag som inte skulle festa.. Men kul har det varit!

Under helgen har jag bla lärt mig följande:
- att när det är spillt på golvet på olles kan det vara stor halkrisk!
- att det kan ta 45 minuter att få sin chees på frasses
- att inte ha en vit t-shirt när man dricker rödvin
- att om du kör bil med automat, bromsa inte med vänsterfoten
- att sverige är överskattade i fotboll..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ramla heller inte på scenen.

2009-06-07 @ 22:32:53
URL: http://sinaftersin.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Du har väl inte missat att sommarens största bloggfest äger rum den 15 augusti i Stockholm? Det är jag som håller i trådarna för festen och jag skulle jättegärna vilja bjuda dig. Av 100 platser finns 13 stycken kvar, och hittills har allt från modebloggare till hästtjejer anmält sig, från hela Sverige. Vi kommer att äta, dricka, dansa, mingla, lära känna nya vänner - allting i en läcker festlokal på Södermalm. Bilder från stället, och delar av gästlistan finns publicerade i min blogg, så ta gärna en titt. Festen kostar 470 kronor, och i det priset får man välkomstdrink, vin till maten, italiensk buffé och inhyrd DJ. Dessutom får alla en goodiebag med sig hem.....;) Hör av dig om du vill vara med, har du långt att resa kan du anmäla en kompis också, förutsatt att han/hon också har en blogg. Hoppas vi hörs! //Malin.

2009-06-08 @ 14:01:32
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0