Galleranna

ska på fest ikväll! Har kommit hem från jobbet och är trött, så kan bli att jag ska sova nån timme innan jag gör mig klar! Ikväll är det fest i medle och jag hoppas på en kanonkväll (vilket jag är rätt säker på att det blir när jag vet vilka lekledare som styr) Annars tycker jag att vädret kunde vara bättre, är det juni eller jul? 7 grader ska det vara på måndag, faan så skönt? Nä men sommaren har ju kommit, bara ut och sola, grilla bada! Sjukt att det var mer än ett år sen vi tog studenten föresten, känns som igår, jag skulle vilja göra det varje år gång på gång på gång (kanske inte skulle vara samma känsla dock), men har man nån gång varit lyckligare än man var den dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0