Och jag lever för ikväll

Yran kunde inte ha blivit bättre, bara kanon och allt var kanske bäst!


Började med grillning, gick sådär (se brännmärke till vänster, johanna täckte över med gräs)


Men vi åt och drack med god min men om köttet luktade suris


Alla var taggade till tänderna, inte minst hippihanna ^


Efter förfest på gårdsplanen och i emils rum bar det av till ålidhem där man träffade gamla godingar


Tassade hem efter en förjävla rolig kväll vid 5-6 snåret


Lördag taggade vi om och taggade till och men om det var segt så gick det vägen!


och mer där till....


Som vanligt så blir det alltid nån skråma på fest, inget undantag denna gång.


Träffade Stass som gjorde hela kvällen!


Hannie och jag avslutade även kvällen hos stass där han bjöd på kaffe och juice


Söndagmorgon, upp och hoppa kl sju för att ta bussen 20 över 8.. trodde vi, fick vänta 2 timmar på en annan buss..


Till sist vill jag tacka min underbara bror för att vi fick bo hos han, och att han stod ut med allt stök och inte minst att vi råka slänga en av hans kassar i soprummet innehållande bla en uppsats... (men det löste sig efter lite letande)

Dock tillägnar jag det här inlägget till Stass, än en gång, you made my day och det går inte att förklara men det var länge sen jag skrattade så där mycket!

Nu är jag död efter en helg med ingen sömn & 12 timmars jobb idag, så med tandborsten i mun säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stass var kung, vilket kille!

Tack för enb underbar helg !

2009-06-01 @ 22:40:05
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste ju bli en favorit i repris ! :)

2009-06-02 @ 10:09:52
URL: http://fridabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0