Halsfluss

JO jag tänkte bara säga det, att jag har:


Solat i en snöhög på vintern, så att jag till slut har blivit kall om rumpan..


Kört skoter på vintern tills tårna har frysit till is..


Tagit promenader i massa minusgrader i hemavan så att halsen har domnat bort av kyla..


Sovit i en hög på snömarken tills snoret rann...


Festat i kyla så att man dagen efter känner att "jo jag frös nog lite igår endå"..


Jag har åkt slalom tills ansiktet har varit i rödaste laget...

Men inget av de har jag gjort nu.. Nä jag har byltat på mig kläder varje gång jag farit ut, jag har varken åkt slalom, skoter eller festat (fel, festat fast inte sovit i en snöhög!!) sen jag kom hem, och dåå får jag för första gången i mitt liv HALSFLUSS.. Kul är det ju inte, men tydligen så vart omställningen från Balis 30 grader till skellefteås 5 grader liiite för jobbigt för kroppen så nu är det Penicillin som gäller här framöver..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! stackare ;)

hoppas du blir frisk snart!

2009-05-10 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0