helgbravader

Ja helgen innehåller en hel del godsaker, imorgon börjar jag med det tråkiga.. jobb 7-16, men sen på kvällen drar vi ett gäng till piteå, sara fyller 20 så här ska spelas lazerdom, har aldrig gjort det så det kan ju bli en upplevelse! På lördag väntar stan, ska införskaffa mig en ny kamera när den andra skulle kosta 1500 kr att laga så känns det ju värdare för mig som inte är någon kamerafantast att köpa mig en ny (passande nog kom experts rea just),när kamera har införskaffats ska jag sen inviga årets första glass på ainas med en kär vän, på kvällen vankas grillmiddag och fest med gamgambrudarna tror det kommer bli kanon och alla tiders, ska tillbringa kvällen i johannas gröna ruckel (hennes egna ord). På söndag ska jag inte vara bakis och inte ha ont i huvudet men ta en rejäl sovmorgon sen ska jag bara ha en mysdag, på kvällen ska jag och monica planera stockholm, drar på onsdag och oooom jag är taggad!!

Nu ska jag cykla iväg till möller, har inte träffats på evigheter så har mycket skvaller att ta igen!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hur kan tiden gå så fort!! 10 år är ju ett decennium...OJ! Så nostalgisk jag blir av att tänka på dagen vi blev tillsammans. Min 13års dag, för 7 år sen. Många par kan ju bara slänga sig i väggen.

2009-05-14 @ 23:56:21
URL: http://readmemanual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0