Huvudstaden

Dagen har till stor del ägnats åt att fundera på vilka kläder som ska följa med till sthlm. Man har ju ingen aning om det kommer att vara varmt/kall sol/regn, prognoserna säger ju olika allihopa så det är ju bara att förbereda sig för ösregn och enorm hetta. Annars har det inte hänt så mycket denna dag, en promenad och en middag hos farmor. Nu ska jag packa klart sen spendera kvällen med monica och amanda om dom nån gång slutar träna. Kommer nog vara dött på bloggen ett tag framöver, är i sthlm tills på söndagnatt/måndagmorgon sen jobbar jag i jörn på måndag. Är taggar till tänderna på dom kommande dagarna, jag ska nynna på lasses låt hela veckan "Det här är rock jag är i Stockholm" sen väntar ju grönan också, det gör en inte mindre taggad!!!!


Det stinker från en pissoar och jag hör hur några pratar
"jag älskar mitt meningslösa liv Hur är ditt liv" och nån svarar :
 "jag är glad att bo i Stockholm"


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Kolla www.yr.no de har väder man kan lita på till skillnad från alla tv-kanaler och SMHI, ha så kul och gör inget dumt som bror din inte skulle ha gjort =) Kram!

2009-05-20 @ 09:24:31
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0