måndagsbarn

Dagen har spenderats med farmor, vi har varit på farfars grav, varit hos läkaren, handlat, varit på burmans handelsträdgård, och till sist fikat. Väldigt mysigt med gammelfolk! Kvällen har spenderats med monica, där vi har försökt planera våran stockholmsresa som ska bli av nästa helg, jag taggar grönan, dock tror jag att jag är ensammen om det då monica fortfarande har skriket kvar i halsen efter fritt fall förra året.. Imorgon ska jag på kurs och jag är inte taggad det minsta, ska även göra ett prov och det gör mig ännu mindre taggad men för tusan man får väl hoppas på det bästa. Imorgon kväll däremot ska jag och alex se män som hatar kvinnor, ja vi är nog dom enda som inte sett den men imorgon ska det bli av! Vad som väntar nu? sängeeeeeeeen, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hata grönan (U)

2009-05-11 @ 22:38:39
Postat av: MatTina

GRÖNAN !!!!

Säkert att du inte har sett den ;) ?

2009-05-12 @ 00:00:16
Postat av: Anonym

jag ha rinte heller sett den, och jag skämmmmssss!

Fan så ballt med sthlm!

2009-05-12 @ 05:14:16
Postat av: Anonym

jag ha rinte heller sett den, och jag skämmmmssss!

Fan så ballt med sthlm!

2009-05-12 @ 05:14:29
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: jonna

Världens bästa böcker - och film!

Jag ska också till sthlm nästa helg!! tors-fredag ju!!! kanske vi kan ses på stan ? när kommer du dit? ja ska bo på ett slott på lidingö hihi :D :D :D

2009-05-12 @ 14:49:51
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0