Roadtrip

G-bloggare Monica här! Vill börja med att säga att jag ser det som en ära att vara den första gäst bloggaren någonsin här hos anna :)
Sitter just nu i en fin,fin volvo med mina två favorit tjejer på väg mot södermarker! Vi har just passerat söderhamn och ska snart byta från bil till buss när min kära syster ska på andra äventyr i gävle och uppsala.
Utanför är iaf gräset grönt och himlen blå, det säger ju allt! Det kommer att bli en toppen simister =D
Anna har bara sovigt 1 timma under resan, vilket är förvånadsvärt bra för att vara henne!
Maria har varit duktig och kört sverige igenom och jag själv har bara chillat ;)
Haha det var ju typ king att blogga! Blir av att gästa på vägen hem också!
HJÄRTA på mobilt bredband förresten =) och på maria och anna :*

XX / Chokladpralinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0